OWNER

Premidator silent


when I depressed on my way.
I write.
It's remind me for being fearless to face up this life walau rasanya sakit such jatuh dari skate tapi memang ini kehidupan. jangan mati sebelum Mati! hidup dengan sebenar benar hidup. sampai mati yang sebenar datang menjemput. forward. Move on.

Dunia Aku Skater M. ╰ɵ───ɵ╯


blog archive



Spread Ukhuwah


Credits!


Templete By: Nurul Atiqah
Edited By: Syiqueen Ma'rof
Others:  Pakcik Google 


Blessed

Selepas subuh. menjadi rutin apabila aku balik dari Maahad. sarung sweater. capai earphone. turn on nasyid. Ambil board atas kabinet. Ambil kasut dekat rak kasut. ikat tali kasut kemas kemas.




Keluar rumah.
Pagi tu langit cerah. subuh kian melabuh tirai. Matahari bersiap untuk terbit bagi cahaya dekat seluruh alam.
padang langit.

Allah bagi nikmat tak kira siapa kita. agama apa kita. buruk baik kita. Allah tetap bagi kita nikmat. persoalannya. mana tanda syukur kita. Muhasabah diri pagi tu.

pandang langit. Senyum
Aku tahu Allah sedang perhati aku. Dia ada di mana mana. Sentiasa ada. moga-moga aku act like a slave.

Maher Zain. open your eyes now playing
Luncur skate. Bismillah

                                                      ********